25 Aralık 2009 Cuma

Kişisel Web Sitem Yayında

Merhabalar uzun süredir ctrl+c ctrl+v lere alışmıştık bu serfer kendim birşeyler yazmak istedim.

İnternet Programcılığı 1 Dersi Proje Ödevini tamamlamış bulunmakdayım.
Öncelikle ödev içeriği gerçekden çok güzel bir konuydu. İleride işime yarayacağı kesin gözüyle bakıyorum. Gitgide daha çok internetle senkronize olan iş hayatı için kişisel web sayfaları artık çok büyük bir ihtiyaç. Bunlar göz önüne alınarak yapılmış başarılı bir tasarım belkide gelecekdeki iş imkanlarımız için güzel bir adım olabilir.

Sitemin ev sahibi:) kıymetli arkadaşım Sedat Açıklar'a teşekkür etmeden bu konuyu bitirmek tabiki olmaz Sedat'a bana host ve domain konusunda yardımcı olduğu için teşekkür ediyorum. Ayrıca sitesini çok beğendiğii burdan bir kez daha dile getirmek istiyorum.

Eee o kadar konuştun hani site nerde diye merak içinde beklediğinizi hissediyorum:)
Turgut Kınaş'ın Kişisel Web Sitesi hepinizi siteme beklerim...


EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu

0 yorum:

Yorum Gönder