9 Aralık 2009 Çarşamba

Domuz Gribi




Geçenlerde nete gezinirken gördüğüm bir fotoyu sizinle paylaşmak istiyorum.
Resim gerçekden çok dikkat çekici. Şu ara tırmanışda olan domuz gribi sendromunun bireylerde yarattığı tedirginlik havasını gösteren bir tablo.
"Bu resme neden bukadar taktın Turgut." dediğnizi duyar gibiyim:)
Başımdan geçen olayı kısaca anlatayım.
Bayramda ağır bir gribal enfeksiyon geçirdim (domuz gribi değil korkmayın)
altlatması biraz zor olunca bayramda bir kaç yerde hapşırdım her yerdede tepki aynıydı."Sendemi domuz giribi oldun Turgut?"
Ama bu anlardan en komiği Bayram Nazamazındaki hapşırmamdı.:)
Ben hapşırınca yanımdaki cemaat namazı unutup suratıma baktı ve benden uzaklaşmaya çalışdı.:)Bende sıkışıklık arasından kurtulup güzelce namazımı kıldım.
Neyse uzun lafın kısası bir ortamdan kurtulmak, kaçmak, rahatlamak ve eğlenmek istiyorsan bir hapşırık işini görür.


EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu

0 yorum:

Yorum Gönder